300 396 Kč
Vyjeď a užívej si tu záplavu adrenalinu při broušení klikatých asfaltek cestou ke své oblíbené terénní sekci. Nepotřebuješ žádný přívěs, stačí otočit plynem modelu KTM 690 ENDURO R, který je v náročném terénu jako doma. Jeho lehký podvozek, agresivní design a spolehlivý motor LC4 se zdvihovým objemem 690 cm3 využívají podpory nejmodernější elektroniky a odpružení WP XPLOR. Na tomto lehkém, výkonném a všestranném stroji budeš pánem každého terénu.
MOTOR
Motor v sobě spojuje silné zrychlení od těch nejnižších otáček s ochotou k vytáčení a vylepšeným chodem motoru. Další velký přínos: Je extrémně úsporný, pokud jde o spotřebu paliva.
HLAVA VÁLCE
Lehká a kompaktní hlava válce obsahuje čtyři ventily, jeden vačkový hřídel umístěný přes sací ventily a druhý vyvažovací hřídel poháněný rozvodovým řetězem. Sací ventily jsou ovládány jednoramennými vahadly a výfukové ventily pak dvouramennými vahadly.
PÍST
Lehké a odolné kované písty jsou navrženy tak, aby snižovaly hmotnost součástí s vratným pohybem a zlepšovaly tak odezvu motoru.
OJNICE
V ojnici jsou použita kluzná ložiska, která rovněž snižují hmotnost součástí s vratným pohybem a napomáhají hladkému chodu motoru, který má díky tomu živější odezvu.
SPOJKA PASC
Spojku PASC (Power Assist Clutch) lze ovládat s minimálním úsilím, jelikož na spojkové lamely se přenáší méně točivého momentu motoru. Antihoppingová spojka zabraňuje zablokování zadního kola při agresivním podřazování, což eliminuje odskakování zadního kola na asfaltu při prudkém brzdění nebo dobrzďování do zatáček.
Motor
- Typ motoru
jednoválec, 4dobý
- Zdvihový objem
692,7 ccm
- Startér
elektrický startér
- Výkon
55 kW
- Převodovka
6 rychlostí
- Chlazení
chlazené kapalinou
- Spojka
APTCTM třecí spojka, hydraulicky spínaná
- Řídící jednotka
Keihin EMS s RBW, dvojité zapalování
Podvozek
- Pérování vpředu
WP XPLOR-USD, 48
- Pérování vzadu
WP XPLOR with Pro-Lever linkage
- Přední brzda
dvoupístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brdový kotouč
- Zadní brzda
jednopístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč
- ABS
Bosch 9.1 MP (režim offroad, ABS)
- Úhel hlavy řízení
62,3 °
- Světlá výška
269 mm
- Výška sedla
929 mm
- Objem nádrže
13,5 l
- CO2 emise:
99
- Spotřeba:
4,3