227 417 Kč
v provedení GREY a ORANGE
KTM 790 DUKE je přesný jako chirurgický skalpel. Díky svižnosti, kterou lze očekávat od jednoválce, kombinované s vysokým výkonem dvouválce brázdí model KTM 790 DUKE silnice s dokonalou přesností. KTM 790 DUKE je vybaven paralelním dvouválcem LC8c se zdvihovým objemem 799 cm3, který je nejkompaktnějším motorem v dané třídě. Ten je umístěn v jednom z nejlehčích rámů. Tento model je tak pekelně rychlý naprosto všude, zvláště v zatáčkách.
MOTOR
Kapalinou chlazení 8ventilový motor byl vyroben pro točivý moment a je vyladěn tak, aby dodával zdravých 70 kW (95 k) a 87 Nm, s možností snížení výkonu na 35 kW (48 k) a 76 Nm pro splnění podmínek řidičského oprávnění skupiny A2.
HLAVA VÁLCE
8ventilová hlava válců DOHC obsahuje dva řetězem poháněné vačkové hřídele a jednu zapalovací svíčku na válec. Vačkové hřídele jsou u modelu KTM 790 DUKE skládané, a díky tomu jsou lehčí než kované vačkové hřídele. Hlava válce dále zaujme jednoramennými vahadly s DLC povrchovou úpravou, ocelovými ventily a hydraulickým napínákem řetězu.
VÁLCE
Motocykl využívá motor se zdvihovým objemem 799 cm3 a paralelním uspořádáním. Hliníkové válce s povrchovou úpravou Nikasil jsou nedílnou součástí bloku motoru bez vložek válců. Konstrukce válce s otevřeným chladicím prostorem umožňuje optimální chlazení, lepší výrobní tolerance a vyšší spolehlivost.
PÍSTY
Kované písty s třemi pístními kroužky ve spojení s pístním čepem s povrchovou úpravou DLC (Diamond Like Carbon) umožňují použití lehčích pístů. Tím se minimalizuje hmotnost součástí s vratným pohybem, což snižuje rotující hmotnost, zlepšuje celkové ovládání a zvyšuje horní limit otáček.
Motor
- Typ motoru
dvouválec, 4-taktní, parelelní dvojče
- Zdvihový objem
799 ccm
- Startér
elektrický startér
- Výkon
70 kW
- Převodovka
6 rychlostí
- Chlazení
chlazené kapalinou
- Spojka
PASCTM antihoppingová spojka, mechanická
- Řídící jednotka
Bosch EMS s RBW
Podvozek
- Pérování vpředu
WP APEX 43
- Pérování vzadu
WP APEX mohoshock
- Zdvih předního tlumiče
140 mm
- Zdvih zadního tlumiče
150 mm
- Přední brzda
2x radiálně namontovaný 4pístový brzdový třmen
- Zadní brzda
brzdový kotouč s dvoupístkovým brzdovým třmenem
- ABS
Bosch 9.1 MP dvoukanálové ABS (režim Supermoto, ABS pro zařáčení)
- Řetěz
X-Ring 520
- Úhel hlavy řízení
66 °
- Světlá výška
186 mm
- Výška sedla
825 mm
- Objem nádrže
14 l
- CO2 emise:
108
- Spotřeba:
4,6