Auto - moto - díly, AMD Svitavy (https://www.amd-svitavy.cz/)

KTM 790 DUKE 2023

 

 

227 417 Kč

v provedení GREY a ORANGE

 

KTM 790 DUKE je přesný jako chirurgický skalpel. Díky svižnosti, kterou lze očekávat od jednoválce, kombinované s vysokým výkonem dvouválce brázdí model KTM 790 DUKE silnice s dokonalou přesností. KTM 790 DUKE je vybaven paralelním dvouválcem LC8c se zdvihovým objemem 799 cm3, který je nejkompaktnějším motorem v dané třídě. Ten je umístěn v jednom z nejlehčích rámů. Tento model je tak pekelně rychlý naprosto všude, zvláště v zatáčkách.

 

MOTOR

Kapalinou chlazení 8ventilový motor byl vyroben pro točivý moment a je vyladěn tak, aby dodával zdravých 70 kW (95 k) a 87 Nm, s možností snížení výkonu na 35 kW (48 k) a 76 Nm pro splnění podmínek řidičského oprávnění skupiny A2.

HLAVA VÁLCE

8ventilová hlava válců DOHC obsahuje dva řetězem poháněné vačkové hřídele a jednu zapalovací svíčku na válec. Vačkové hřídele jsou u modelu KTM 790 DUKE skládané, a díky tomu jsou lehčí než kované vačkové hřídele. Hlava válce dále zaujme jednoramennými vahadly s DLC povrchovou úpravou, ocelovými ventily a hydraulickým napínákem řetězu. 

VÁLCE

Motocykl využívá motor se zdvihovým objemem 799 cm3 a paralelním uspořádáním. Hliníkové válce s povrchovou úpravou Nikasil jsou nedílnou součástí bloku motoru bez vložek válců. Konstrukce válce s otevřeným chladicím prostorem umožňuje optimální chlazení, lepší výrobní tolerance a vyšší spolehlivost.

PÍSTY

Kované písty s třemi pístními kroužky ve spojení s pístním čepem s povrchovou úpravou DLC (Diamond Like Carbon) umožňují použití lehčích pístů. Tím se minimalizuje hmotnost součástí s vratným pohybem, což snižuje rotující hmotnost, zlepšuje celkové ovládání a zvyšuje horní limit otáček.

 

 

Motor

  • Typ motoru
     dvouválec, 4-taktní, parelelní dvojče
  • Zdvihový objem
     799 ccm
  • Startér
     elektrický startér
  • Výkon
     70 kW
  • Převodovka
    6 rychlostí
  • Chlazení 
    chlazené kapalinou
  • Spojka
     PASCTM antihoppingová spojka, mechanická
  • Řídící jednotka
    Bosch EMS s RBW

Podvozek

  • Pérování vpředu
     WP APEX 43
  • Pérování vzadu
     WP APEX mohoshock
  • Zdvih předního tlumiče
     140 mm
  • Zdvih zadního tlumiče 
    150 mm
  • Přední brzda
     2x radiálně namontovaný 4pístový brzdový třmen
  • Zadní brzda
     brzdový kotouč s dvoupístkovým brzdovým třmenem
  • ABS
     Bosch 9.1 MP dvoukanálové ABS (režim Supermoto, ABS pro zařáčení)
  • Řetěz
     X-Ring 520
  • Úhel hlavy řízení
     66 °
  • Světlá výška
     186 mm
  • Výška sedla 
    825 mm
  • Objem nádrže
     14 l
  • CO2 emise:
    108
  • Spotřeba:
    4,6